poniedziałek, 20 października 2008

Przyłóż Niutona! czyli słów kilka o pękających taśmach

Fatum ciąży nad biednymi slackerami! Taśmy pękają jedna po drugiej (dobrze, że tylko taśmy, co nie KKK? ;P). Nieważne, czy to atestowana taśma Beala czy 36-kiloniutonowy niemiecki 'webbing', wszystkie ulegną sile naciągowej Wpiachu Climbing Squadu wspomaganego przez Wrocławskich 'bularzy' :P. Bilans na dziś: 3 pierdolnięcia.

Neiko i Trułi ;) nieświadome zagrożenia...

Chwila przed...

...i po pierdolnięciu

- Popatrz! tu kurwa dostałem!

- No a ja tutaj! W dupie mam te slaki!

No ale w końcu sobie poskakaliśmy

I nawet jakiś treeplancik wyszedł (no sorry, po prostu musiałem zaspokoić swoje pierdolone ego ;))

A Iza zaprezentowała swój autorski dismount :D

End of transmission...(wszystkim, którzy na to zasłużyli - piach w ryj!)

P.S. Zdjęcia robił Wojtek

7 komentarzy:

kkk pisze...

oj prawdę gadasz Orlando... prawdę.. ale tak to już jest w życiu, że jak strzeli ci asekuracja to bez porządnego bakapu się nie obejdzie :D a morał z tego taki, że w analik to każdy głupi potrafi ;))

Anonimowy pisze...

Zajebisty opis zdjęcia Izy i mnie :P Ej w środę robimy longa i jakąś też zwykłą tasiemkę trza napiąć co by sobie poskakać. Albo robimy wszystko na longu :D

Anonimowy pisze...

fajne mam pantalony :D jak widac tasmy z allegro za 60 zl razem z przesylka nie pekaja :D

Daemon pisze...

poczekaj truś jak tylko naciągnę tą taśmę neiko na swoich bloczkach :) z moimi umiejętnościami zrywającymi jedną ręką ją pęknę ;P :D

Anonimowy pisze...

proszę nie pękać taśm od KO !!!
Nie po to siedzimy po nocach dziergając je na szydełku babuni żeby je ktoś potem specjalnie pękał !!!

Swoją drogą byłem pewien że to tasiemki od nas się posypały, ale jak widać co polskie to polskie a nie te chamerykańskie podróby :)
Nam walła jedna, nie przetrwała głupich zabaw z sekatorem ogrodowym :)

Anonimowy pisze...

wczoraj pekla tasma od KO. przy naciaganiu. w sumie nawet nie zaczalem porzadnie naciagac. neiko sie poplakala. huehue a nie mowilem?

Anonimowy pisze...

no to mała prośba...
jak będziesz w okolicy NIE ZBLIżAJ SIE DO NASZYCH TAśM !!! :)

Neiko, szczere kondolencje ;)

a tak serio czym i jak wy te tasiemki naciągacie?
w których miejscach strzelają?
i czy to nadal slack czy może już steelline? :)

pozdro pudziany