niedziela, 19 października 2008

Kulteksty

Motta na dzisiejszy dzień to:

- Pokochaj wspinacza, oni używają asekuracji :D

- Hej dziewczyno chodź do grotty, tam czekają Cię pieszczoty

- Zobaczyć Tatankę zmęczonego - bezcenne. Za resztę zapłacisz kartą MasterCard

- Z Piachu powstałeś i w Piachu skończysz

- Piach Ci w ryj (tudzież w inne części organizmu)

-"...najważniejsze było dla mnie, żeby nie utracić osobowości...teraz po 1,5 roku mogę stwierdzić, że mi się to udało. Jestem tym samym Hansjorgiem Auerem, człowiekiem znanym ze swojej skromności..." - fragment wywiadu z Hansjorgiem Auerem z najnowszych GÓR. Pytanie dotyczyło zmian w jego życiu po przeżywcowaniu Ryby. Polecam cały wywiad. Z każdą odpowiedzią na kolejne pytania, Auer jest coraz bardziej "skromny" ;D

Konkurs! - Z jakiej drogi jest ten ring??? Do wygrania piwo marki Primator Terminator Premium

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

"Z piachu powstałeś, do piachu pójdziesz" zdecydowanie rządzi. A co do wywiadu z Auerem - to miałem dokładnie te same wrażenia ;)

kkk pisze...

ja wiem ale nie powiem:) dam szanse wroclawiakom:) ale terminatorka chętnie łykne:) no i przedewszystkim nie zapominaj o superKulTekscie "choc dziewczyno do grotty tu czekaja Cie pieszczoty.." :)

Daemon pisze...

a widzisz... zapomniałbym :)